dimecres, 23 d’abril del 2008

Pissarra electrònica 4 (publicitat)

Ja que he traduït al català i castellà i revisat errors, demanat que es fessin unes instruccions (ajuda) i fet suggeriments diversos al programa Whiteboard (Pissarra), crec que el millor que ara puc fer és donar-lo a conèixer: comença a estar maduret i a punt.

He demanat al fòrum de la Linkat que es faci un paquet per a la Linkat2. No ho veig gaire clar doncs està basada en la SuSE Linux Entreprise Desktop 10.1 SP1 que és de l'any de la picor malgrat els esforços per adaptar el kernel.

També he fet comentaris al bloc del Choulo, doncs en veure que algú del món de l'ensenyament a Catalunya utilitzava una "PDI barata" va ser el que més em va motivar a fer-ho jo també.

Allí vaig a veure com una professora (d'una escola de Palència) havia provat de fer un port del programa original per windows per a ubuntu linux. Arran del meu comentari ella va contactar amb mi i resulta que utilitza el programa. Li he pogut facilitar alguna pista per a la utilització del linux-whiteboard. I ella n'ha fet un vídeo.

Com a la portada de la linkat apareixia una notícia dient que en el marc d'una Install Party s'havia fet una demo de la pissarra barata, vaig anar a parar al bloc del que va fer la demo (David Comuñas) i he deixat un parell de comentaris.

Aquest últim va fer la demo amb windows, però em va contestar dient que un altre (Kike Vílchez) utilitzava una versió per a ubuntu. Ja em veus fent un comentari al bloc d'aquest.

On si que no podia faltar que ho expliqués és a la llista de distribució de correu linuxcentres, on apareixen tot de missatges dels coordinadors TIC dels centres d'ensenyament de Catalunya. De fet, un missatge a la seva llista "germana", la aulainf va ser el que em va posar sobre la pista de tot aixó de les pissarres amb wiimote.

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com