dimarts, 8 d’abril del 2008

Pissarra electrònica 1

Des que en un altre bloc d'un profe, que es fa dir Choulo, vaig veure per primera vegada que feien servir un comandament de la Wii per a bastir una pissarra digital interactiva (PDI) jo també vaig voler provar-ho.
El Johnny Chung Lee en fa propaganda en els seus vídeos y amb el seu programa per windows (una pena...).
Llavors vaig veure que hi havia tot un projecte per a aprofitar la Wii i el seu comandament treballant amb Linux.
Googlejant, és clar, vaig trobar el programa que jo volia. Crec que la versió inicial la va desenvolupar un profe català (es diu Pere Negre) que es fa dir Gemini en el seu bloc en anglès. La versió bona l'ha fet un vienamita (Tu Vuong), i m'ha faltat temps per a provar-lo.
D'aquí a instal·lar una Ubuntu BETA!! i a COMPILAR per primera vegada un programa una mica decent. I a col·laborar amb el programari lliure: l'he traduït al català i al castellà (i surto als crèdits del programa!).

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com